How do you look at someone you love and tell yourself it's time to walk away?

Jag lever. Har myst runt några dagar nu. Spenderade fredagen på Hotell citys dinnershow sen vidare till Harrys. Lyckad utgång igen. Mycket trevligt. Myste ner mig hos sötis hela lördagen med tv-spel och filmmys. Imorgon är det måndag och ännu en arbetslös vecka. Har massor av papper som ska fyllas i, jobb som ska sökas, tandläkare som ska besökas, hälsocentraler att dryga på. Det enda jag ser framemot som ska hända denna vecka är att få träna dom små trollen tis-tor. Ska hälsa på min pappa imorgon. Han har faktiskt fått ett hem nu. Flyttar nästa månad när medicinen börjar verka. Det tog sandvikens jävla äckel kommun 4 år att hjälpa honom. Grattis idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0